Nuova patch su The Finals: ecco tutti i nerf ed i buff scelti dal team di bilanciamento
Pochi minuti fa è stata pubblicata una nuova imponente patch su The Finals, che oltre al resto introduce anche una potente tornata di buff e nerf per le armi del gioco.
Prima di tutto si segnala l’ingresso di una nuova modalità a tempo limitato su The Finals (la prima di questo tipo). La mode si chiama Solo Bank It!, e rappresenta una vera e propria svolta sperimentale che mette i concorrenti uno contro l’altro in una lotta per la gloria individuale in un’arena da 12 giocatori.
Proprio come Bank It, vince il primo che accumula 40.000 e deposita nella stazione di prelievo. La Coda sarà ovviamente disponibile in solitaria, rallegratevi!
Al di fuori della nuova modalità, l’aggiornamento 1.5.0 include una serie di modifiche al bilanciamento, modifiche e correzioni di bug, tutte presentate di seguito, per contribuire a migliorare l’esperienza di gioco.
In arrivo con la patch nuovo sistema di rilevamento dei cheaters!
Inoltre, con l’aggiornamento 1.5.0 vengono introdotte le linee guida sul fair play, con metodi di rilevamento del gioco sleale rinnovati e migliorati. D’ora in poi, gli imbroglioni verranno limitati con maggiore sicurezza e saranno colpiti dai vari ban/divieti del caso.
Infine, è stato deciso di espandere le dimensioni del negozio, con una gamma di articoli ancora più ampia e diversificata in ogni momento. Ecco le note complete di seguito:
Balance Changes – Note della patch di The Finals
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Abilities
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Charge N’ Slam
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Fixed an issue where players could charge while stationary and stealing an extraction
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Cloaking Device
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Increased activation cost from 1s to 2s
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Increased minimum required charge time to activate from 1.5s to 2.5s
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Grapple Hook
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Will no longer attach to objects that are attached to carriables
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Guardian Turret
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Will now shoot target dummies in the practice range
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Mesh Shield
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Decreased health from 1100 to 1000
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Recon Senses
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Increased activation cost from 1s to 1.5s
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Decreased minimum charge time to activate from 2.5s to 2s
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Gadgets
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C4
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Player damage decreased from 210 to 155
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Player min damage decreased from 120 to 100
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Flashbang
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Cooldown decreased from 20s to 18s
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Gas Mine
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Cooldown increased from 25s to 27s
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Incendiary Mine
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Cooldown decreased from 30s to 27s
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Vanishing Bomb
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Cooldown decreased from 20s to 18s
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RPG
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Player damage decreased from 150 to 140
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Stun Gun
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Decreased duration of stun effect from 5s to 3.75s
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Tracking Dart
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Cooldown decreased from 15s to 13s
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Added new Scoped Zoom Sensitivity Multiplier to the settings screen that affects the Tracking Dart
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Game Modes
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Bank It
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Game show event start time reduced from minute six to minute four
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Quick Cash
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Game show event start time reduced from minute six to minute four
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Team wipe respawn time increased from 17 to 18 seconds
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Ranked Tournament
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Team wipe respawn time increased from 25 to 26 seconds
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Tournament
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Team wipe respawn time increased from 25 to 26 seconds
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Tournaments will now unlock after players have completed one round, reduced from 12
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Maps
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Las Vegas
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Updated destruction behavior to get more realistic destruction
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Updated strain system to get more realistic destruction
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Updated various ziplines in the level
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Throwables
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Deployable explosives such as C4, Breach Charges and Explosive Mines will now add mass to throwable objects, causing them to travel less far when thrown
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Weapons
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Flamethrower
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Damage increased from 28 to 30
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LH1
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Damage increased from 47 to 49
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M11
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Recoil pattern updated, to make the weapon easier to control
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SH1900 Shotgun
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Damage decreased from 12 to 10 damage per pellet
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M60
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Damage increased from 21 to 22
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Riot Shield
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Updated attack animations and hit sweeps, to make the weapon feel more responsive
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Fixed issues where the Riot Shield could be invisible and still block bullets
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Fixed an issue where the Riot Shield could block bullets while the player climbed a ladder
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SA1216
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Fixed an issue that allowed the weapon to be fired faster than intended
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SR-84 Sniper Rifle
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Added new Scoped Zoom Sensitivity Multiplier to the settings screen that affects the SR-84
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Throwing Knives
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Added new trail effects to make the projectiles easier to see
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Shortened the lifetime of Knives stuck in metal surfaces
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V9S
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Damage increased from 35 to 36
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