WoW: fix per il combat log del retail ed anche per la beta di Burning Crusade!
Combat Log – Nella notte a cavallo tra Giovedì e Venerdì sono stati diversi gli interventi pubblicati dagli sviluppatori di World of Warcraft sia per la versione retail che per quella legata al Classic di Burning Crusade.
Come noto infatti la nuova espansione di WoW Classic è da poco disponibile nella sua fase di beta test e sono già moltissimi i giocatori che hanno avuto la fortuna di essere selezionati ed invitati a provare i contenuti in arrivo con TBC (proprio ieri abbiamo pubblicato un articolo con i primi dettagli provenienti dalla beta – lo troverete cliccando qui).
E partendo proprio dagli hotfix pubblicati su TBC nella notte, vediamo che tra i vari problemi risolti ve ne è anche uno incentrato sull’errato quantitativo di esperienza guadagnata precedentemente dai giocatori. Oltre a questo è stato anche fixato un bug per colpa del quale vi era una riduzione del danno dell’armatura non conforme alle intenzioni degli sviluppatori.
Ecco tutti i dettagli di questa tornata di interventi:
With hotfixes that have gone to beta realms today, we have:
- Fixed a bug that caused experience gains to be incorrectly calculated.
- Fixed a bug that caused incorrect damage reduction from armor.
- Fixed a condition where the character select screen was too dark.
- Improved the F6 function for hovering over an item and submitting a bug report.
Come dicevamo all’inizio, anche per la versione Retail di Shadowlands è stata pubblicata una nuova tornata di hotfix utile a risolvere una lunga lista di errori e bug che stavano riguardando sia le classi che alcuni contenuti PVE come Torghast, Battle of Dazar’alor ed ovviamente anche il Castello di Nathria.
Per l’ultimo contenuto citato registriamo dei fix ai combat log per gli encounter Huntsman Altimor e Sun King’s Salvation, ed anche una serie di interventi atti a prevenire problemi nella fight di Sire Denathrius nel caso in cui i giocatori finiscano fuori dalla piattaforma nel corso della fight mitica.
Imponenti anche le modifiche per Monk e Demon Hunter, anche se si parla sempre di interventi il cui fine ultimo è quello di risolvere malfunzionamenti o errati comportamenti degli oggetti/abilità.
Ecco la lista completa.
Classes
- Death Knight
- Chains of Ice will once again be removed from the target when spells like Blessing of Freedom are used.
- Demon Hunter
- Fixed an issue where Spirit of the Darkness Flame (Runecarving Power) would not heal when Fiery Brand is cast.
- Fixed an issue where the damage from The Hunt’s (Night Fae Ability) damage-over-time effect was not increased by Momentum (Talent).
- Monk
- Windwalker
- Keefer’s Skyreach’s (Runecarving Power) critical strike increase is now properly applied by, and affects your Storm, Earth, and Fire spirits.
- Hit Combo (Talent) properly increases the damage of Chi Explosion (Jade Ignition Runecarving Power).
- Storm, Earth, and Fire spirits now also cast Chi Explosion (Jade Ignition Runecarving Power).
- Fixed an issue that could prevent Chi Explosion (Jade Ignition Runecarving Power) from striking large monsters.
- Windwalker
- Paladin
- Holy
- Blessing of Sacrifice is now properly displayed on Raid Frames when talented into Ultimate Sacrifice (PvP Talent).
- Holy
Covenants
- Venthyr
- Fixed an issue where some players could complete the quest “Home Improvement” earlier than was intended, which could cause issues with other quests in the campaign chapter “Sinfall.”
Creatures and NPCs
- Forgehand Phillo in Elysian Hold, Goreguts in the Seat of the Primus, Craftsmaster Lamda in the Heart of the Forest, Guy Yearmo in Sinfall, and Aggressor Zo’dash in Oribos now all use the Item Upgrades title to more clearly reflect their functionality.
Dungeons and Raids
- Battle of Dazar’alor
- Fixed an issue that would prevent players from being able to queue into Victory or Death on Raid Finder difficulty.
- Castle Nathria
- Huntsman Altimor
- Huntman’s Bond is now recorded in the combat log.
- Sun King’s Salvation
- The target for Ember Blast is now recorded in the combat log.
- Sire Denathrius
- Fixed an issue where players who fell off the platform could Neutralize their allies on Mythic difficulty.
- Huntsman Altimor
- De Other Side
- Fixed an issue where the Atal’ai Hoodoo Hexxer’s Lightning Discharge could inadvertently damage player pets and guardians.
- Mists of Tirna Scithe
- Tred’ova
- Fixed an issue where Mind Link would occasionally get stuck on one player if the other Mind Linked player died.
- Tred’ova
Torghast, Tower of the Damned
- Anima Powers
- Hunter
- Fixed an issue where Deadeye Satchel would have a limited duration.
- Hunter
Cosa ne pensate community?
La discussione, come sempre, è assolutamente aperta!
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