Piccole novità per Call of Duty: introdotta una lieve modifica allo Steady AIM
Con una breve lista di note della patch, gli sviluppatori di Raven Software e Treyarch Studios hanno recentemente introdotto alcune interessanti novità per i giocatori di Call of Duty.
Prima di ogni altra cosa segnaliamo una modifica per la funzione della Steady AIM, utile per rendere più stabile, seppur temporaneamente, la mira quando si spara con armi provviste di mirino/scope. Da oggi infatti la Steady AIM non sarà più attivabile solamente tenendo premuto il tasto designato, ma anche attraverso il doppio click: il primo per attivare la Steady, il secondo per stopparla.
Oltre a questo piccolissimo dettaglio relativo alla mira, si segnala una nuova patch per la modalità multiplayer e zombie, con numerosi aggiornamenti che riguardano entrambe queste mode.
In merito alle novità in arrivo nei prossimi giorni, pare che i devs abbiano già pubblicato un “teaser” rispetto all’evento di esperienza tripla-doppia previsto per questo weekend. Purtroppo nelle note non sono stati pubblicati ulteriori dettagli sulla questione, ma siamo sicuri che ne sapremo di più nei prossimi giorni.
THE HAUNTING CONTINUES: There’s only one week left in The Haunting limited-time event! Nuketown Halloween, Scream Deathmatch, Infected, and Hallows’ Eve Outbreak continue this week in Featured Playlists, along with some spooky new bundles appearing throughout the week. In today’s update, we’ve added a 10-second time extension for every Survivor killed in Infected, new stability and bug fixes in Zombies, improved hit registration for the Battle Axe in MP and Zombies, and more.
Starting this Friday, get ready for another Triple-Double Weekend featuring Double XP, Double Weapon XP, and Double Battle Pass XP until 10AM PT Monday, Nov. 1st! If you haven’t completed every challenge in The Haunting to unlock the LAPA SMG, your time is running out. Tick, tock…
Here’s what’s new today:
GLOBAL
Weapons
- Battle Axe
- Addressed an issue that could prevent hits from the Battle Axe from registering properly on nearby enemies in Multiplayer and Zombies.
MULTIPLAYER
Modes
- Infected
- Killing a Survivor now adds 10 seconds to the match timer.
Featured Playlists
- Nuketown Halloween
- Scream Deathmatch
- Infected
- Gunfight Blueprints [NEW]
- Face Off 6v6
- 12v12 Moshpit
- Party Games (includes Nuketown Halloween Prop Hunt)
- Multi-Team
ZOMBIES
Stability
- Added stability fixes for issues related to weapon rarity, score from vehicles, upgrade machines, Pumpkin Heads, and Armor spawns.
Event Challenges
- Addressed an issue that prevented the “Trick-or-Treat” event Challenge from unlocking in Zombies during The Haunting.
Dead Ops Arcade 3
- Addressed an issue that allowed multiple players to receive multiple rewards from one stone or chest.
- Addressed an issue that allowed multiple players to use an arcade machine at the same time.
Featured Playlists
- Hallows’ Eve Outbreak
- Outbreak (Endless and 3 Region)
- Forsaken
- Mauer der Toten
- Firebase Z
- Die Maschine
- Dead Ops Arcade 3 (Standard and First-Person)
- Onslaught (PlayStation®)
- Onslaught Elite (PlayStation)
- Onslaught Containment (PlayStation)
Hey gamers!
Here's an accessibility feature for Steady Aim – choose between Toggle or Hold (Default) for the Steady Aim Behavior option.
Selecting Toggle eliminates the need to hold a button for extended periods of time in order to stabilize scoped Weapons. #WZa11y pic.twitter.com/FSwlYBeYMB
— Raven Software (@RavenSoftware) October 26, 2021
Cosa ne pensate di queste piccole novità? La discussione, come sempre, è assolutamente aperta!
- Articolo realizzato in collaborazione con la community di riferimento di Warzone d’Italia (Clicca qui per entrare su Facebook – Clicca qui per seguire la community su Instagram)
Articoli correlati: