Arriva l’hotfix al bug di Oasi Nascosta e non solo
Blizzard ha annunciato nuovi bilanciamenti in arrivo la settimana prossima, ma per questa settimana ad arrivare sui server sono gli hotfix utili a risolvere i maggiori bug che affliggono il gioco.
Con un post sul forum ufficiale sono state specificate tutte le azioni intraprese da Blizzard per correggere i problemi che stanno affliggendo ultimamente Hearthstone, per una vera e propria “patch note” dei bug finalmente fixati dagli sviluppatori.
Sicuramente l’azione maggiore é stata fatta nella risoluzione del grave bug che affliggeva Oasi Nascosta, bug che permetteva di creare board enormi nei primissimi turni di gioco e che ora non dovrebbe più “disturbare” il gameplay delle ranked.
Gli altri problemi risolti riguardano tutte le altre modalità: dai bug di Diablo in Battaglia e Battlegrounds, fino ad alcuni bug delle abilità in Mercenari. Sono stati anche risolti problemi ai nuovi achievement del Miniset.
Andiamo a vedere tutto nel dettaglio:
11/9 Update: We’re in the process of deploying a hotfix that includes the following changes:
- [Wild] Fixed a bug where Hidden Oasis pieces cost 0 after being split by Jerry Rig Carpenter.
- [Mercenaries] Adjusted matchmaking for players with very high MMR to be weighted more towards ratings instead of other matchmaking factors (such as Levels, Abilities, or Equipment).
- [Mercenaries] Queued Abilities will no longer still occur on the same turn that a Mercenary has been killed and reincarnated and/or resurrected. (Clarification, no Abilities will work in these circumstances, regardless of whether they target or not.)
- [Mercenaries] Fixed a bug causing Blinkfox’s Tenth Tail 4 to always reduce Abilities to 0 Speed. Note: we are aware that there is another bug with Blinkfox—that the Mind Thief Ability copies the first Ability copied for two turns while Tenth Tail is equipped—that bug is not yet resolved and is scheduled for a later date.
- [Battlegrounds] Fixed a bug causing desyncs in Diablo games, resulting in different players seeing different fight outcomes.
- [Battlegrounds] Fixed a bug that sometimes prevented Diablo from receiving treasures if a player died on a Diablo turn.
- [Duels] Fixed a bug where Diablo’s Claws of Terror would not damage adjacent minions after Blightborn Tamsin was played.
- [Duels] Fixed a bug where Diablo’s Demonic Transformation would not add a demon to your hand when the cost of the discarded card was 0.
- Fixed a bug that caused Monstrous Parrot’s achievement, “Carrion, My Wayward Son” to not count certain Deathrattles.
- Fixed a bug that caused Dormant minions to not count towards the “Even Playing Field” achievement.
- Fixed bugs causing crashes.
Che ne pensate di questi miglioramenti? Fateci sapere la vostra…
Articoli correlati: