Warzone Mobile, il nuovo Call of Duty pronto a sbarcare con 50 milioni di giocatori! Ecco tutto quello che c’è da sapere!

Warzone Mobile, il nuovo Call of Duty pronto a sbarcare con 50 milioni di giocatori! Ecco tutto quello che c’è da sapere!

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Manca ormai poco più di una settimana al lancio globale del nuovo titolo di Call of Duty “Warzone Mobile“! Il prossimo 21 Marzo infatti, tutti i giocatori del mondo potranno finalmente accedere al titolo che promette di rivoluzionare (ancora una volta) il mondo degli sparatutto.

Oltre ad una grafica assolutamente eccellente, il nuovo Warzone Mobile sarà sostanzialmente una “copia” della versione PC/Console del celebre titolo, e fornirà a tutti i giocatori almeno due stili di gioco differenti… I player potranno infatti usare il normale touch, ma potranno anche attaccare dei controller direttamente ai loro dispositivi mobile.

Il trailer di lancio di Warzone Mobile

Warzone Mobile: creare un nuovo account o collegare quello già esistente? 

Se non hai mai giocato a un gioco Call of Duty prima o non desideri collegare il tuo ID Activision attivo in Modern Warfare III e Call of Duty: Warzone, puoi farlo. Inizia semplicemente a giocare come registrando un nuovo account.

L’intera esperienza è però progettata anche per la progressione incrociata tra tutti e tre i giochi, quindi consigliamo ai player che ne sono già in possesso, di collegare il loro ID Activision una volta lanciato Call of Duty: Warzone Mobile il 21 marzo.

Se giochi già a Call of Duty su PlayStation, Xbox, BattleNet o Steam, potrai quindi accedere al tuo ID Activision di Call of Duty utilizzando queste opzioni di autenticazione. Una volta giunti sulla pagina del vostro profilo sul sito Web di Call of Duty qui, seguite le istruzioni effettuando l’accesso ed inserendo la password del vostro Call of Duty Activision ID (account ATVI). Quindi usate questi dettagli per accedere a Warzone Mobile.

Comunicazioni importanti: accedi al tuo account la prima volta che giochi

E’ importante accedere all’account Call of Duty Activision ID la prima volta che inizi a giocare a Warzone Mobile. Cerca “Accedi” anziché “Gioca ora“. Non configurare un account Ospite, ignorando eventuali richieste di configurazione Ospite, poiché non puoi unirlo con il tuo ID Activision esistente. Se desideri utilizzare il tuo ID Activision dopo aver configurato un account Warzone Mobile Ospite, devi disinstallare l’app WZM e ricominciare da capo.

Menu Intel: Arsenal Store

The Arsenal Store is an elegant solution to accessing the incredible number of available weapons that you can obtain and use. How incredible? Call of Duty: Warzone Mobile launches with a total of 123 available Primary and Secondary Weapons and 25 Aftermarket Parts, divided into the following categories:

  •     Assault Rifles: 15 (MWII) + 8 (MWIII) = 23
  •     Battle Rifles: 5 (MWII) + 4 (MWIII) = 9
  •     Submachine Guns: 12 (MWII) + 8 (MWIII) = 20
  •     Shotguns: 6 (MWII) + 3 (MWIII) = 9
  •     Light Machine Guns: 6 (MWII) + 6 (MWIII) = 12
  •     Marksman Rifles: 8 (MWII) + 4 (MWIII) = 12
  •     Sniper Rifles: 7 (MWII) + 4 (MWIII) = 11
  •     Pistols: 8 (MWII) + 4 (MWIII) = 12
  •     Launchers: 4 (MWII) + 2 (MWIII) = 6
  •     Melee: 6 (MWII) + 3 (MWIII) = 9
  •     Total Weapons: 77 (MWII) + 46 (MWIII) = 123
  •     Total Aftermarket Parts: 25 (MWIII)

Visit the Arsenal Store and spend Arsenal Coins you have accrued by playing the game to unlock some of the weaponry and Loadout equipment you may be missing.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Modern Warfare IIModern Warfare III and/or Call of Duty: Warzone players can Carry Forward all the weapons they unlocked and are available in your Call of Duty: Warzone Mobile Loadouts to use in both Battle Royale and Multiplayer modes. Any weapons these players may have missed unlocking can be accessed either via the unlock challenges present in Modern Warfare III and Call of Duty: Warzone, or via the Arsenal Store in Call of Duty: Warzone Mobile.

Designed for WZM: The Arsenal Store is available only in Call of Duty: Warzone Mobile. New players, or those who don’t link their Modern Warfare III and/or Call of Duty: Warzone Activision IDs, will have a selection of weapons across all types available to use in their Loadouts.

For example: There are nine unlocked Assault Rifles available to level up in the Call of Duty: Warzone Mobile Gunsmith. The remaining 14 — a selection of weapons from both MWII and MWIII — are locked. You can unlock them via challenges in Modern Warfare III (for MWIII weapons only), or via the Arsenal Store (for some MWII and MWIII weapons).

How the Arsenal Store Works

Arsenal Coins are earned (in Call of Duty: Warzone Mobile only) by leveling up (including leveling up to Level 55), completing Daily Challenges, and participating in events. The total number of coins you’ve acquired is shown in the upper-right corner of the Arsenal Store Menu. Here, you can select from a list of armaments based on content you haven’t unlocked yet:

MW3 Weapons: Primary and Secondary Weapons available in MWIII that you haven’t unlocked. Note that you also have the option to unlock these in MWIII, allowing you to save Arsenal Coins for other parts of your arsenal.

Weapon: Some of the Primary and Secondary Weapons you haven’t unlocked yet, across MWII and MWIII, are listed here by type. Simply choose a category (e.g., SMGs, Sniper Rifles), then the weapon, and spend your Arsenal Coins.

AMPs: The Aftermarket Parts  currently available in MWIII are powerful attachments, and also available in Warzone Mobile, adding an entirely new dimension to existing weaponry. Earn AMPs in MWIII or Warzone by completing Weekly Challenges, or unlocking them in your Battle Pass or via some Store Bundles. Earn AMPs in Warzone Mobile through Arsenal Store purchases.

Killstreaks, Lethals, Tacticals, and Field Upgrades: Any missing equipment from your Loadouts is also available to unlock via this menu.

Example: You haven’t unlocked the RAM-7 Assault Rifle (MWIII). The weapon is not already unlocked in the Call of Duty: Warzone Mobile Gunsmith at launch. You haven’t unlocked it in MWIII. It is available in the Arsenal Store. Your options are as follows:

WZM: Visit the Arsenal Store, obtain the base weapon using Arsenal Coins, and unlock it in all games.

MWIII: Complete the challenge associated with this weapon in MWIII and unlock it in all games.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Remember you can also unlock any missing weapons and equipment in Modern Warfare III and Call of Duty: Warzone. These will immediately appear in Call of Duty: Warzone Mobile. Content parity is confirmed!

Note: For more information on the available weapons, attachments, and Appearance of these armaments, check out the section on the Call of Duty: Warzone Mobile Gunsmith, later in this post.

Menu Intel: Gear Up — Loadouts and Gunsmith

TIP: Ensure you tap on the Battle Royale and Multiplayer drop-down menu before you start to create the Loadouts for both game modes!

Custom Loadouts: You have up to 10 renamable Custom Loadouts per game mode (10 for BR, and 10 for MP), which you can fully tailor to a variety of your playstyles. Except for Perks, these are set up almost identically to Loadouts in MWIII and Call of Duty: Warzone.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Custom Loadouts do not transfer over from MWIII or Call of Duty: Warzone, though you can re-create weapon builds you have previously found success with.

 

Loadouts: Weapons — Primary Slot

As you’d expect, the first slot allows you to choose the weapon you are carrying at the start of an MP match, or once you find a Loadout in Battle Royale. You can pick from every Primary Weapon category (i.e., Assault Rifles, Battle Rifles, SMGs, Shotguns, LMGs, Marksman Rifles, Sniper Rifles, and Melee [Riot Shield]).

New Players: A variety of base weapons from each category are unlocked and available to use and level up. Unlock additional weapons via the Arsenal Store.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: All Primary Weapons you’ve unlocked previously will Carry Forward, at the current level and with all the attachments and appearance items (e.g., Camos) you have currently unlocked.

 

Loadouts: Weapons — Secondary Slot

The second slot also allows you to choose your preferred backup weapon. You can pick from every Primary Weapon category; also, by tapping a switch in this menu, you can equip any Secondary Weapon (e.g., Handguns, Launchers, and Melee knives).

New Players: A variety of base weapons from each category are unlocked and available to use and level up. Unlock additional weapons via the Arsenal Store.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: All Secondary Weapons you’ve unlocked previously will Carry Forward, at the current level and with all the attachments and appearance items you have currently unlocked.

Weapons: Gunsmith (Attachments)

The impressively detailed Gunsmith from Modern Warfare III and Call of Duty: Warzone is available in Call of Duty: Warzone Mobile. This allows you to unlock a variety of attachments as you level up your weapons. Up to five of these modifications (including Aftermarket Parts) can then be fixed to your weapon in the Gunsmith menu, allowing for slight statistical adjustments to your weapon’s performance.

New Players: Unlock attachments as you level up your weapons in-game. Aftermarket Parts (AMPs, also known as Conversion Kits in the Gunsmith Menu) can also be unlocked in the Arsenal Store.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Any attachments you’ve unlocked while playing Modern Warfare IIModern Warfare III or Call of Duty: Warzone will be carried forward and made available in Call of Duty: Warzone Mobile. Any attachments you unlock after Call of Duty: WZM launch will progress across all games.

Weapons: Gunsmith (Appearance)

Expect five categories of cosmetic appearance elements within this menu. Gun Screens, Charms, Large Decals, and multiple Stickers can be applied to your weapon to add unique style to your in-game armament. There are also Camos. A whole lot of Camos:

  • Weapon Mastery (Named Weapon): Each weapon, except for the single Camo for the Riot Shield, Melee, and Launchers, has four unique Camos to unlock as you level the weapon up. These are achieved by completing challenges.
  • Weapon Mastery (Completionist): Each weapon also has four Completionist Camos, also unlockable via a challenge. These are not unique to each weapon.
  • MWII Weapons unlock: Gold, Platinum, Polyatomic, and Orion.
  • MWIII Weapons unlock: Gilded, Forged, Priceless, and Interstellar.

In addition, expect a wide variety of Camos obtained via events, challenges, Bundles, and other methods.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Modern Warfare Zombies Camos are not available in Call of Duty: Warzone Mobile. All other Camo sets and Camos will Carry Forward, providing you unlocked them in MWIIMWIII, and/or Call of Duty: Warzone.

Loadouts: Tactical

Expect nine pieces of Tactical Equipment to be available in Call of Duty: Warzone Mobile, with some being accessible immediately. Choose from the following:

Available Tacticals: Battle Rage, Smoke Grenade, Decoy Grenade, Stun Grenade, Flash Grenade, Stim, Tear Gas, Snapshot Grenade, and Shock Stick.

New Players: Unlock Tacticals as you level up through the ranks or unlock in the Arsenal Store.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Any of the nine pieces of Tactical Equipment that you’ve unlocked already will Carry Forward to Call of Duty: Warzone Mobile at launch, including any Skins. Tactical Equipment unavailable in Call of Duty: Warzone Mobile will not Carry Forward.

Loadouts: Lethal

Anticipate utilizing eight pieces of Lethal Equipment to deal damage to the enemy, once Call of Duty: Warzone Mobile launches. As with Tacticals, some of these items are immediately accessible. Choose from the following:

Available Lethals: Claymore, Throwing Knife, Thermite, Frag Grenade, Proximity Mine, Semtex, C4, and Drill Charge.

New Players: Unlock Lethals as you level up through the ranks or unlock in the Arsenal Store.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Any of the eight Lethals that you’ve unlocked already will Carry Forward to Call of Duty: Warzone Mobile at launch, including any Skins. Lethal Equipment that is unavailable in Call of Duty: Warzone Mobile will not Carry Forward.

Loadouts: Field Upgrade (Multiplayer Only)

Multiplayer Operators can expect to choose a Field Upgrade for their matches, while Battle Royale Operators locate these items during a game. There are 18 Killstreaks to choose from and unlock:

  • 4 Killstreak /500 Scorestreak: UAV, Bomb Drone
  • 5 Killstreak /625 Scorestreak: Care Package, Counter UAV
  • 6 Killstreak /750 Scorestreak: Cruise Missile, Precision Airstrike, Cluster Mine
  • 7 Killstreak /875 Scorestreak: SAE, Mortar Strike
  • 8 Killstreak /1,000 Scorestreak: Overwatch Helo, Wheelson-HS
  • 10 Killstreak /1,250 Scorestreak: VTOL Jet, Stealth Bomber, Emergency Airdrop
  • 12 Killstreak /1,500 Scorestreak: Advanced UAV, Chopper Gunner, Gunship
  • 15 Killstreak /1,875 Scorestreak: Juggernaut

New Players: Unlock Killstreaks as you level up through the ranks or unlock in the Arsenal Store.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: Any of the 18 Killstreaks that you’ve unlocked already will Carry Forward to Call of Duty: Warzone Mobile at launch, including any Skins. Killstreaks that are unavailable in Call of Duty: Warzone Mobile will not Carry Forward.

Perk Package

Perks in Call of Duty: Warzone Mobile work similarly to how they do in Call of Duty: Warzone, taking the form of premade Packages that you can choose from. This is also the case in Multiplayer. You pick one of five Perk Packages — each containing four Perks — and these are active at the beginning of a match. In Battle Royale, the same Perk Package you choose can be acquired as part of your Loadout drop. However, you can choose only premade Packages; you cannot pick individual Perks and make your own Package. Here are the five Packages to choose from:

  • Support Package: Bomb Squad, Battle Hardened, Resupply, Survivor.
  • Deadeye Package: Scavenger, Strong Arm, Fast Hands, High Alert.
  • Scout Package: Scavenger, Strong Arm, Focus, Ghost.
  • Sentinel Package: Battle Hardened, Bomb Squad, Cold-Blooded, Quick Fix.
  • Warden Package: Double Time, Strong Arm, Fast Hands, Quick Fix.

MWIII/Call of Duty: Warzone/Call of Duty: WZM Cross-Progression: New players as well as MWIII and Call of Duty: Warzone players receive the same Perk Packages. No Perks or the MWIII Gear and Vests system of Perks transfer across.

 

Già più di 50 milioni di giocatori pre-registrati su Warzone Mobile

Il successo di questo nuovo titolo mobile sembra netto anche se si considerano le sole “pre-registrazioni” raccolte in questi ultimi mesi… Pensate che sono già più di 50 milioni i giocatori pre-iscritti che aspettano solo il momento di gettarsi in azione su Warzone Mobile!

  • Articolo realizzato in collaborazione con la community di riferimento di Warzone d’Italia (Facebook)

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Su Warzone almeno due armi micidiali (con TTK migliore del DG-58) che nessuno usa

Su Warzone almeno due armi micidiali (con TTK migliore del DG-58) che nessuno usa

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08/05/2024 19:10 di Marco "Stak" Cresta
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Come annunciato in un precedente speciale dedicato, al momento sono almeno 5 le armi top da usare al momento su Warzone a lunga distanza… Queste sono lo SVA 545, il DG-58 LSW, il SOA Subverter, e certamente anche l’MCW e l’MTZ-556.

Nel corso delle ultime ore però, è decisamente aumentato il numero di estimatori di almeno altre due armi… Entrambe caratterizzate dal fatto di godere di un TTK finanche migliore del DG-58, andiamo oggi a scoprire i dettagli del BP50 e del TAQ Evolvere.

Il primo è stato consigliato dal campione del mondo di Warzone in carica DiazBiffle, mentre sia il BP che il TAQ sono protagonisti in uno speciale dedicato al meta long range di TrueGameData.

Per quanto sia lo SVA che il DG-58 continuino ad essere delle validissime opzioni a lunga distanza, sembra che in tutti i tiri entro i 50 metri (quindi la maggior parte dei fight attuali di Warzone) sia il TAQ che il BP siano anche più forti rispetto alla concorrenza. Sempre parlando di TTK ovviamente…

I loadout proposti dagli esperti di Warzone per BP50 e TAQ Evolvere

Andiamo a vedere qui di seguito quali sono due dei loadout più consigliati per giocare queste armi su Warzone a media e medio-lunga distanza…

armi close range warzone BP50 nuovo loadout di Truegamedata
armi close range warzone TAQ-Evolvere – Nuovo loadout di TrueGameData

Cosa ne pensate di questi loadout proposti dai professionisti di Warzone community? Avete già provato il BP50 ed il TAQ Evolvere in quel di Warzone?

Fatecelo sapere con un commento sul gruppo: la discussione, come sempre, è assolutamente aperta!

  • Articolo realizzato in collaborazione con la community di riferimento di Warzone d’Italia (Facebook)

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Il bug dello Sprint/Ricarica è stato finalmente risolto su Warzone!

Il bug dello Sprint/Ricarica è stato finalmente risolto su Warzone!

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08/05/2024 18:26 di Marco "Stak" Cresta
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Da pochi minuti è disponibile una nuova patch su Warzone e MW3, grazie alla quale è stato finalmente risolto uno dei problemi più fastidiosi di questi ultimi tempi…

Sin dal rilascio dell’aggiornamento di metà stagione, durante la scorsa settimana, hanno infatti smesso di funzionare alcune meccaniche “essenziali” per il movement dei giocatori.

Prima di tutto il bug dello Sprint Tattico, per colpa del quale l’animazione della ricarica veniva interrotta ogni volta che entravamo in Sprint. Poi anche il problema relativo alla priorità di interazione, per colpa del quale gli utenti da controller avevano ulteriori problemi in fase di ricarica dell’arma.

Entrambi questi bug sono però definitivamente stati risolti, e sono già disponibili gli hotfix con la patch dedicata. Vi basterà entrare in gioco per scaricare subito l’aggiornamento, che è comunque abbastanza importante considerato che pesa quasi 10 giga.

Note della patch di Warzone 

  • 1 Fixed the issue causing automatic tactical sprint to interrupt attempts to reload a weapon.
  • 2 Fixed an issue causing the Prioritize Interact setting on controllers to prevent players from reloading.
  • 3 Fixed an issue preventing the host from starting a Private Match when over the player threshold.
  • 4 Fixed an issue causing Squad members to see the incorrect ping on the Champion’s Quest contract.

Note della patch di MW3

  • Hardcore Quick Play will no longer display an erroneous Free Trial tag.
  • Weekly Challenge countdown timer will no longer display an invalid time as the Midseason update approaches.
  • Fixed overlapping weapon images on the HUD when two Melee weapons are equipped.

PROGRESSION

  • Max Weapon Level prerequisite for Weapon Prestige Camos is now consistently applied, as intended.
  • Challenges involving Stim usage no longer require at least 50% regain to progress.
  • Players who previously unlocked the Binary Morality Event Camo once again have the ability to equip it.

MAPS

  • Skidgrow
    • Added collision to prevent players from reaching an exploitable location on the Roof.

MODES – Escort

  • Resolved an issue causing poor performance and lack of functionality upon joining a match.
  • Lights on the MAW will no longer appear to detach as the match progresses.
  • Implemented various fixes for match timer inconsistencies.
  • Care Package crates are now destroyed upon collision with the MAW.

PERKS

  • Commando Gloves
    • Reloads are no longer canceled upon moving when the Automatic Tactical Sprint setting is enabled.

EQUIPMENT

  • In Hardcore game modes, the minimap is now displayed on the HUD while an EMD tracking device is active on an enemy.

RANKED PLAY

  • Restricted the Scratch 20-L Suppressor Attachment.
  • Restricted the EMD Mine Equipment.
  • Restricted the Enhanced Vision Goggles Field Upgrade.

ZOMBIES – UIX

  • When completing the Calling Card Prestige 9 Mastery Challenge, the correct title, “Let ‘Em Have It!” will now be displayed.
  • Fixed a bug where splash notifications after completing Armory Unlocks and events appeared blank.

GAMEPLAY – Dark Aether Rift

  • All squads can now contribute Zombie kills to the Relic Attunement.
  • Decreased kill requirement to complete Relic Attunement.
  • Fixed a bug that resulted in the final obelisk being activated earlier than intended, breaking the story sequence.
  • Fixed a reload inconsistency that occurred after Pack-a-Punch with the JAK Wardens Conversion Kit equipped on the Lockwood Mk2.
  • Fixed a bug where Wonder Weapons appeared as common gray instead of gold rarity in a Dark Aether Rift.
  • Resolved a bug that resulted in players getting stuck in out of map locations after being grabbed by a Mimic.
  • Resolved an issue at Rainmaker’s Fortress where Mortar AI incorrectly targeted players with an intact Sergeant’s Beret disguise.

PROGRESSION

  • Resolved an issue where completing one squad’s Attunement prematurely ended another’s.
  • Launcher Camo Challenges for MWII weapons have been adjusted to facilitate completion.

 

Cosa ne pensate di questi cambiamenti community? Fatecelo sapere con un commento sul gruppo: la discussione, come sempre, è assolutamente aperta!

  • Articolo realizzato in collaborazione con la community di riferimento di Warzone d’Italia (Facebook)

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Warzone, il progetto del DG-58 “trasparente” è pay to win: “visibilità eccellente, meglio di tutte le altre armi”

Warzone, il progetto del DG-58 “trasparente” è pay to win: “visibilità eccellente, meglio di tutte le altre armi”

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08/05/2024 17:29 di Marco "Stak" Cresta
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Speciale DG-58 – Si torna a discutere di “armi pay to win” su Warzone, con i giocatori che sono rimasti sostanzialmente esterrefatti dalle caratteristiche straordinarie di un nuovo progetto arma.

Stiamo parlando nello specifico del blueprint “The Bone Structure” per il DG-58, progetto arma disponibile nel bundle Spare Ribs (costa 1100 COD Points). La principale caratteristica di questo specifico modello, è che la maggior parte della struttura esterna del fucile è totalmente trasparente.

Come potrete facilmente notare anche dall’immagine di copertina, il fucile trasparente può rappresentare un indubbio vantaggio, visto e considerato che tipo di visibilità assicura.

Con questo blueprint sarà infatti ben visibile tutto quello che c’è oltre la nostra canna ed il nostro mirino, garantendoci una visibilità totale di tutto quello che accade attorno a noi. Se a questo aggiungete il fatto che il DG-58 è al momento uno dei migliori fucili a disposizione dei player, capite perché alcuni esperti si dicono “preoccupati” dalla situazione.

Il DG-58 trasparente di Warzone è indubbiamente un’arma Pay To Win

Non è quindi un caso che in molti abbiano iniziato a parlare del The Bone Structure come di un progetto arma assolutamente “OP”, e quindi anche “pay to win” (per poterlo avere è obbligatorio pagare dei punti COD o dei soldi).

I migliori loadout per il DG-58 di Warzone 

armi close range warzone DG-58 “Top meta Long Range” di WhosImmortal
armi close range warzone DG-58 LSW Hitscan – Loadout di Jgod + Loadout “No Recoil”

Restiamo in attesa di scoprire se i devs provvederanno ad una modifica di qualche tipo per questo progetto, o se la situazione resterà invariata.

Nel caso ne aveste la possibilità, consigliamo comunque di provare questo “stranissimo” blueprint… Vedrete il bersaglio come mai prima…

  • Articolo realizzato in collaborazione con la community di riferimento di Warzone d’Italia (Facebook)

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