Significativi cambiamenti annunciati per WoW con i nuovi hotfix: tra questi, anche dei nerf per il Castello
Nerf Castello – Molti nuovi hotfix sono stati pubblicati pochi minuti fa dagli sviluppatori di World of Warcraft! Nel mirino dei devs finiscono ancora una volta le classi, ma tra gli interventi vari una corposa sezione è stata anche interamente dedicata ai bilanciamenti dei boss dei raid.
Iniziando dalle classi, si segnalano dei lievi interventi per risolvere altrettanti problemi con il Death Knight Frost, il Druido (l’Eclipse non va più in conflitto con l’eventuale utilizzo di pozioni dell’invisibilità), ma anche per il Monk Mistweaver, il Priest ed il suo Divine Image, ed infine il Rogue, lo Shaman ed il Warlock.
Per quanto riguarda invece le modifiche scelte per il nuovo tuning del Castello di Nathria, si segnala un nerf alla vita del 5% ed un nerf al danno del Withering Touch del 15% per l’Artificer Xy’mox nella modalità mitica. Allo stesso modo, i devs hanno deciso anche di colpire Sire Denathrius anche se si tratta di bilanciamenti per la modalità eroica: Blizz ha quindi optato per un nerf alla vita del boss del 9%, ed anche ad un nerf del 10% per il danno dell’Hand of Destruction.
Andiamo a vedere di seguito tutti i dettagli ufficiali:
Classes
- Death Knight
- Frost
- Fixed an issue where Inexorable Assault (Talent) and Cold Heart (Talent) would break invisibility potion effects.
- Frost
- Druid
- Fixed an issue where Eclipse would break invisibility potion effects.
- Monk
- Mistweaver
- Fixed an issue where Renewing Mist would break invisibility potion effects.
- Mistweaver
- Priest
- Divine Image‘s (Runecarving Power) repertoire of spells are now 30% more effective and now have a slightly higher chance to appear when casting a Holy Word spell.
- Divine Image (Runecarving Power) will no longer cast Dazzling Lights for each target hit by Prayer of Healing, Holy Word: Sanctify, or Circle of Healing.
- Rogue
- Fixed an issue that could cause Serrated Bone Spike‘s (Necrolord Ability) bleed effect to be unintentionally removed at significant ranges.
- Shaman
- Fixed an issue where several abilities were usable while Hexed.
- Warlock
- Healthstones will now despawn in Mythic Keystone Dungeons if the Warlock is not present.
Covenants
- Necrolord
- Fixed an issuing causing Fleshcraft‘s passive cooldown reduction effect to break invisibility and stealth effects.
Dungeons and Raids
- Castle Nathria
- Lady Inerva Darkvein
- Fixed an issue where Shared Suffering and Concentrate Anima would target Healers with lower priority than desired on Mythic difficulty.
- Artificer Xy’mox
- [With regional restarts] Health reduced by 5% on Mythic difficulty.
- [With regional restarts] Withering Touch damage reduced by 15% on Mythic difficulty.
- Sire Denathrius
- [With regional restarts] Health reduced by 9% on Heroic difficulty.
- [With regional restarts] Hand of Destruction damage reduced by 10% on Heroic Difficulty.
- Fixed an issue where priests in Spirit of Redemption form could Neutralize their allies on Mythic difficulty.
- Lady Inerva Darkvein
- Spires of Ascension
- Ventunax
- Fixed an issue where players could get hit by Weakened.
- Ventunax
Items and Rewards
- The Battle for Azeroth items, Battleborn Sigil and Warlord’s Trophy, are now Poor quality and can no longer be used.
Quests
- Fixed an issue that sometimes caused the Enthralled Gorm to sometimes not respawn for the quest “Mizik the Haughty.”
Cosa ne pensate community?
La discussione, come sempre, è assolutamente aperta!
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