Overwatch, nuova patch sul PTR per Baptiste e Symmetra!

Condividi su WhatsApp  WhatsApp

Nella notte trascorsa tra Venerdì e Sabato Blizzard ha presentato una nuova patch nel PTR di Overwatch che ha avuto come protagonisti principali Baptiste e Symmetra.
Per il nuovo eroe del gioco è stata presentata una modifica per l’Amplification Matrix, abilità che crea una matrice che raddoppia i danni e gli effetti di cura dei proiettili degli alleati che ci passano attraverso, che ora dovrebbe presentarsi più come un campo di forza e non come ad uno scudo.
Oltre a questo è stato anche deciso di applicare un piccolo buff per il
Photon Projector che ora renderà i danni generati dall’arma decisamente più consistenti.

Oltre a questo sono stati anche risolti dei piccoli bug, troverete la lista completa con tutti gli interventi poco di seguito.

A new Overwatch patch is in development and now available for testing! To share your feedback or report any issues, please post in the PTR Feedback 33 or PTR Bug Report 5 forums.

Please note that the below patch notes only include changes currently available for testing on the PTR. While many of these changes may also be available on PlayStation 4 and Xbox One in a future patch, the PTR is PC-only and only reflects changes coming specifically to that platform.

HERO UPDATES

Baptiste

  • Amplification Matrix
    • Made significant changes to its appearance

Developer Comments: When we originally released Amplification Matrix, we felt like it looked a little too much like a shield. These changes will make it clear that this is a field and not a shield.

Symmetra

  • Photon Projector
    • Primary Fire’s damage ramps up 20% faster

Developer Comments: This will allow Symmetra to more consistently reach peak damage output from her Photon Projector.

BUG FIXES

Heroes

Baptiste

Fixed a bug that allowed Baptiste to gain ultimate charge by healing heroes after they were damaged by passing cars on Oasis

Doomfist

Fixed a bug where Seismic Slam didn’t pull in enemies as intended

Maps

Horizon Lunar Colony

Fixed a bug that caused the hanging tires near the first point to rotate a Self Destructing D.Va mech

User Interface

Fixed a bug where the destruction of Baptiste’s Immortality Field generator wouldn’t display on the kill feed

Marco "Stak" Cresta

Sono un appassionato di videogiochi fin da quando ne abbia ricordo e credo nella bontà del progresso che scaturirà grazie agli eSports anche a livello sociale. L'altra mia grande passione è da sempre stata l'attualità e la storia, motivo per il quale ho concluso il mio percorso di studi con la laurea in Scienze Politiche nell'Università calabrese di Cosenza.