Nuova patch per Reaper: risolti i problemi che lo avevano accidentalmente nerfato
Attraverso un nuovo aggiornamento pubblicato sul forum ufficiale, il community manager di Overwatch Tom Powers ha fatto sapere che una nuova patch di aggiornamento che riguarda Reaper è stata regolarmente pubblicata sul gioco.
Con questa nuova patch nel Reame Pubblico di Prova viene nuovamente “sistemato” lo spread pattern delle due Hellfire Shotguns dell’eroe dato che nei giorni scorsi, a seguito di un altro intervento di bilanciamento, la community aveva segnalato un nerf evidente e non voluto a questo personaggio.
Attraverso questo intervento però, Blizzard dovrebbe aver sistemato il problema che stava colpendo Reaper ed insieme a questo ha segnalato anche l’implementazione di diversi cambiamenti atti ad aumentare la stabilità del gioco.
A new Overwatch patch is currently in development and now available for testing. To share your feedback or report and issue, please post in the PTR Feedback or PTR Bug Report forums.
Please note that the below patch notes only include changes currently available for testing on the PTR. While many of these changes will also be available on PlayStation 4 and Xbox One in a future patch, the PTR is PC-only and therefore will only reflect changes coming specifically to that platform.
GENERAL UPDATES
General
- Made changes to improve game stability
HERO UPDATES
Reaper
- Hellfire Shotguns
- Spread pattern adjusted
Developer Comments: This is the second component of Reaper’s Hellfire Shotguns adjustments (the prior one reduced spread randomization by 50%). This change brings a couple of Reaper’s pellets from the outer ring into the middle ring and reduces the amount of empty space between rings when firing from further distances.